Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

kültéri lámpák gyakran ismételt kérdések

 

 

 

 

 

 

Milyen formában történik a kerti lámpák kiszállítása?

A megrendelésed a GLS futárszolgálat segítségével juttatjuk el hozzád bárhova az ország határian belül, a feladást követő munkanapon 99,5% felett másnapi kézbesítéssel. Személyes átvételt is tudunk biztosítani számodra telephelyünkön (2483 Gárdony Határ utca 28.) előzetes egyeztetés alapján.

 

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

10 óráig történő megrendelés esetén - amennyiben a kiválasztott termék a webáruház készlete szerint megfelelő számban elérhető - még aznap összekészítjük a csomagodat és átadjuk a futárszolgálatnak. A következő munkanapon történő kézbesítés a futárszolgálaton múlik, de az esetek 99,5%-ban ez megvalósul.

 

Hogyan tudom mikor érkezik a futár a csomaggal?

Amennyiben helyesen megadtad e-mail címedet (márpedig a regisztráció vagy vásárlás folyamán kérjük), úgy a csomag összekészítésekor már küld a GLS egy tájékoztatót számodra, amiben a csomaggal kapcsolatos információkat megküldik, illetve ezek után lehetőség lesz bizonyos változtatásokra a kézbesítés során. A kézbesítés reggelén tájékoztatót kapsz a futár várható érkezéséről egy 3 órás időkeretben, illetve megküldik a futár közvetlen elérhetőségét is, így telefonon is egyeztethetsz vele.

Hogyan fizethetek?

Jelenleg utánvétes feladással küldünk csomagot, így a futárnál tudsz fizetni készpénzben vagy bankkártyával. Egyedi ajánlat esetén és egyeztetést követően banki előre utalással is lehetséges a fizetés. Ebben az esetben pro-forma számlát küldünk, majd az összeg beérkezését követően készítjük össze a csomagodat.

 

Mi történik, ha mégsem tetszik a megrendelt kültéri lámpa?

Amennyiben nem tetszik a termék, természetesen visszaküldheted 8 napon belül címünkre az ASZF-ben  és a vásárlási feltételekben leírtak szerint. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, és az árut csak akkor vesszük vissza, ha az hiánytalan és nem használt állapotban van, valamint nem került beszerelésre.

Írásos bejelentést követően lehetőséget biztosítunk a csomag visszaszállítására kedvezményes 1490 Ft-os díj ellenében. Ebben az esetben GLS futárt küldünk a megbeszélt címre. A futár tartalmi ellenőrzést nem végez, a csomag visszaérkezése után ellenőrizzük a termékeket és visszautaljuk a termékek árát. Ebből az összegből vonjuk le a visszaszállítás költségét.

Ilyen esetekben mindenképpen olyan megoldásra törekszünk, amivel elégedett leszel és a jövőben újra nálunk vásárolsz.

 

Milyen lehetőségeink vannak, ha tetszik a termék, de nincs készleten megfelelő darabszámban?

Mindenképpen jelezd felénk, ha nagyobb mennyiségben rendelnél kínálatunkból kültéri lámpákat, mi pedig megpróbálunk minél hamarabb megoldást találni a hiányzó mennyiség gyors beszerzésére és kiszállítására.  Jellemzően pár napon belül beszerezhetőek a termékek, szóval ne ess kétségbe, hívj, vagy írj nekünk megadott elérhetőségeinken!