Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran Ismételt Kérdések

kültéri lámpák gyakran ismételt kérdések

 

 

 

 

 

 

Milyen formában történik a kerti lámpák kiszállítása?

A megrendelésed a Magyar Posta Logisztikai segítségével (MPL) juttatjuk el hozzád bárhova az ország határian belül háztól-házig, vagy kérheted Postapontokra, Postai csomagautomatákra, de akár Postán maradó átvétellel is. A feladást követő munkanapon 95% felett másnapi kézbesítéssel. Személyes átvételt is tudunk biztosítani számodra telephelyünkön (2483 Gárdony Határ utca 28.) előzetes egyeztetés alapján.

Milyen formában történik a Cor-ten termékek kiszállítása?

A COR-TEN® acél kerti termékek nagyobb súlyúak és méretűek. Az ágyásszegélyek 3 méter hosszúak, a virágládák pedig nagy terjedelműek. Ezeket GLS futárral nem tudjuk küldeni. Ezeket a termékeket csak személyes átvétellel tudjuk biztosítani. 2483 Gárdony Határ út 28. cím alatti telephelyünkön. A megrendeléskor a fizetés lehetséges Barion online bankkártyás fizetéssel, előre utalással. Ezzel biztosítod, hogy a termékeket lefoglaljuk a részedre, ezek után megbeszéljük telefonon illetve e-mailben az átvétel pontos idejét. Amennyiben mégis szállítást igényelnél, arra egyedi árajánlatot adunk és megpróbálunk a lehető legkedvezőbb feltételt megtalálni fuvarozó partnereink valamelyikénél.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Lámpák és kiegészítők esetén 14 óráig történő megrendelés esetén - amennyiben a kiválasztott termék a webáruház készlete szerint megfelelő számban elérhető - még aznap összekészítjük a csomagodat és átadjuk az MPL futárszolgálatnak. A következő munkanapon történő kézbesítés a futárszolgálaton múlik, de az esetek 95%-ban ez megvalósul. A COR-TEN® acél kerti termékek esetén az egyeztetett időpontban, de ha az áruházban készletről elérhető mennyiséget vásárolod meg akkor gyakorlatilag azonnal tudjuk biztosítani az átvételt, akár hétvégén is egyeztetés esetén.

Hogyan tudom mikor érkezik a futár a csomaggal?

Amennyiben helyesen megadtad e-mail címedet (márpedig a regisztráció vagy vásárlás folyamán kérjük), úgy az MPL futárszolgálat e-mailben és sms-ben nyújt tájékoztatást a kézbesítés reggelén, hogy a csomag várhatóan aznap megérkezik. A futárok jellemzően a kézbesítés előtt telefonálnak hogy érkeznek a küldeménnyel, de ez nem garantált szolgáltatás.

Hogyan fizethetek?

Barion online bankkártyás fizetés, előre utalás és futáros küldés esetén utánvétes feladással küldünk csomagot. Amennyiben az utánvéttel történő kézbesítést választod az utánvét beszedés díja 390 Ft, amelyet még a 25.000 Ft feletti ingyenes szállítás esetén is felszámoljuk. Az MPL futárnál tudsz fizetni készpénzben vagy bankkártyával. Egyedi ajánlat esetén és egyeztetést követően banki előre utalással is lehetséges a fizetés. Ebben az esetben pro-forma számlát küldünk, majd az összeg beérkezését követően készítjük össze a csomagodat.

 

Mi történik, ha mégsem tetszik a megrendelt kültéri lámpa?

Amennyiben nem tetszik a termék, természetesen visszaküldheted 8 napon belül címünkre az ASZF-ben  és a vásárlási feltételekben leírtak szerint. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, és az árut csak akkor vesszük vissza, ha az hiánytalan és nem használt állapotban van, valamint nem került beszerelésre.

Ilyen esetekben mindenképpen olyan megoldásra törekszünk, amivel elégedett leszel és a jövőben újra nálunk vásárolsz.

Milyen lehetőségeink vannak, ha tetszik a termék, de nincs készleten megfelelő darabszámban?

Mindenképpen jelezd felénk, ha nagyobb mennyiségben rendelnél kínálatunkból kültéri lámpákat, mi pedig megpróbálunk minél hamarabb megoldást találni a hiányzó mennyiség gyors beszerzésére és kiszállítására.  Jellemzően pár napon belül beszerezhetőek a termékek, szóval ne ess kétségbe, hívj, vagy írj nekünk megadott elérhetőségeinken!
Árukereső.hu Árukereső.hu